Typ nadwozia | Kolor auta | Rodzaj silnika | Pojemność silnika | Moc (KM) | Przyśpieszenie 0 – 100 Km/h | Ilość miejsc | Skrzynia biegów | Spalanie (l/100km) miasto/mieszany/trasa |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sedan / Limuzyna | Srebrny | Czarny | 3,0 | 258 | 6,3 | 5 | Automatyczna | 6,5 / 5,6 / 5,1 |
Dostępne kolory:
Prezentowany samochód:
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu. Na rynku debiutował on w 2009 roku (w Europie samochód jest dostępny od 2010 roku). Głównym odpowiedzialnym za zaprojektowanie nowego BMW 5 jest Adrian van Hooydonk, szef designerów marki, jednak duży udział w pracach nad stworzeniem auta miał też Polak, Jacek Frohlich. Stylistycznie nowa Piątka 3.0D nawiązuje do bardziej tradycyjnego wyglądu BMW. Model dostępny jest w wersji sedan (F10 2013; tak nazywa się płyta podłogowa, na której go zbudowano) oraz kombi (płyta podłogowa F11).
Wyposażenie standardowe :
Alufelgi, ABS, autoalarm fabryczny, wspomaganie kierownicy, centralny zamek, poduszki powietrzne, radio+CD, lakier metallic, immobilizer, komputer pokładowy, kontrola trakcji.
Wśród dodatków zwiększających komfort, do dyspozycji są następujące elementy:
ASR, EDS, ESP, klimatronic, parktronic, tempomat, reflektory ksenonowe, el. szyby, el. lusterka, nawigacja GPS, skórzana tapicerka, podgrzewane fotele, wielofunkcyjna kierownica, czujnik deszczu, aktywny tempomat z radarem side asyst + line asyst
Jedna myśl na temat “BMW 530D”
Komentarze są zamknięte.