Typ nadwozia | Kolor auta | Rodzaj silnika | Pojemność silnika | Moc (KM) | Przyśpieszenie 0 – 100 Km/h | Ilość miejsc | Skrzynia biegów | Spalanie (l/100km) miasto/mieszany/trasa |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kombi | Biały | Diesel | 2,0 | 136 | 13,3 | 5 | Automatyczna | 10,0 / 7,2 /5,6 |
Dostępne kolory:
Prezentowany samochód:
Trzecia, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu została wprowadzona na rynek w 2008 roku. Jego premierę poprzedziła prezentacja prototypu C-Airscape. C5 III został nie tylko powiększony w stosunku do swoich poprzedników, auto zrywa też z koncepcjami stylistycznymi stosowanymi we wcześniejszych modelach. C5 nie jest już liftbackiem, lecz pełnoprawnym sedanem. Po wprowadzonych zmianach, jego sylwetka stała się bardziej spójna i elegancka. Jej projektantem jest Chorwat Domagoj Djukec.
W standardowym wyposażeniu samochodu znajdziemy:
ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek z pilotem, poduszki powietrzne, el. szyby, radio + CD, tempomat, blokada skrzyni biegów, lakier metallic, alufelgi, el. lusterka, iummobilizer, rozszerzony komputer pokładowy, kontrola trakcji.
Warte podkreślenia w wyposażeniu pojazdu są następujące dodatki:
Światła do jazdy dziennej LED, ESP, parktronik, wielofunkcyjna kierownica, regulacja kierownicy, skórzana kierownica, elektryczny hamulec ręczny, nawigacja GPS, podgrzewane fotele, domykanie szyb z pilota, oryginalnie przyciemnione szyby, przednia szyba atermiczna solar, sensor deszczu, sensor zmierzchu, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa klimatronic, podgrzewane lusterka, wsteczne lusterko przyciemniane podczas jazdy nocnej, AIR BAG wraz z kurtynami, schowek na okulary, podłokietnik, szereg praktycznych schowków, klimatyzowany schowek, mocowanie fotelików samochodowych ISOFIX, nawiewy dla pasażerów z tyłu, halogeny, dedykowane nagłośnienie, wejście AUX.