Mercedes E63 S AMG

  • Przód Mercedes E63 AMG
Typ nadwozia Kolor auta Rodzaj silnika Pojemność silnika Moc (KM) Przyśpieszenie 0 – 100 Km/h Ilość miejsc Skrzynia biegów Spalanie (l/100km) miasto/mieszany/trasa
Sedan / Limuzyna Czarny Benzyna 5,5 585 3,6 5 Automatyczna 13,8 / 8,3 / 7,5

Dostępne kolory:

Prezentowany samochód:

Nadwozie Mercedesa-AMG E 63 S 4MATIC już na pierwszy rzut oka sygnalizuje moc, jaka w nim drzemie. Dzięki charakterystycznym detalom stylizacji AMG, na przykład atletycznemu spojlerowi przedniemu AMG czy muskularnemu tyłowi, Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC również wizualnie sygnalizuje swoją sportową wyjątkowość. Duże tarcze hamulcowe z czerwonymi zaciskami, umieszczone za potężnymi 10-ramiennymi obręczami kół ze stopu metali lekkich, w imponujący sposób podkreślają z boku ambicje rodem ze sportów motorowych.

Nadwozie Mercedesa-AMG E 63 S 4MATIC w skrócie:

10-ramienne obręcze kół AMG ze stopu metali lekkich, lakierowane w matowym kolorze szarość tytanu, z nabłyszczaną krawędzią, z oponami 255/35 R 19 na osi przedniej i 285/30 R 19 na osi tylnej
Inteligentny system oświetlenia ILS LED
Krawędź obrysowa AMG w kolorze nadwozia na klapie bagażnika
Lakier metalizowany
Osłona chłodnicy AMG z podwójną lamelą pokrytą srebrnym chromowaniem i centralnie umieszczoną trójramienną gwiazdą
Poszerzone błotniki AMG
Sportowy układ wydechowy AMG z dwoma chromowanymi podwójnymi końcówkami rur wydechowych
Stylizacja AMG: charakterystyczny spojler przedni ze splitterem pokrytym srebrnym chromowaniem, aerodynamiczna dolna krawędź w kolorze czarnym błyszczącym i pokryta srebrnym chromowaniem listwa ozdobna krawędzi aerodynamicznej z czarnymi nakładkami, spojler tylny ze skrzelami dyfuzorowymi i listwą ozdobną pokrytą srebrnym chromowaniem oraz spojlery boczne z nakładkami pokrytymi srebrnym chromowaniem
Zaciski hamulcowe lakierowane na czerwono

Model S Mercedesa-AMG E 63 4MATIC zachwyca zaletami technicznymi, które jeszcze bardziej zwiększają osiągi.

Dla osiągnięcia najwyższej dynamiki jazdy moc 5,5-litrowego silnika V8 bi-turbo AMG podwyższono do 430 kW przy maksymalnym momencie obrotowym 800 Nm. [1] Niezwykle dynamiczny charakter w imponujący sposób podkreśla również wiele innych zachwycających rozwiązań, takich jak na przykład standardowy samoblokujący mechanizm różnicowy AMG na tylnej osi.

Technika Mercedesa-AMG E 63 S 4MATIC w skrócie:

3-stopniowy elektroniczny system stabilizujący tor jazdy ESP®
5,5-litrowy silnik V8 bi-turbo AMG o mocy 430 kW, osiągający maksymalny moment obrotowy 800 Nm [1]
7-stopniowa sportowa skrzynia biegów MCT SPEEDSHIFT AMG z czterema programami jazdy i funkcją Race Start
Aktywny asystent parkowania z systemem PARKTRONIC
AMG DRIVE UNIT z dźwignią selekcyjną E-SELECT
Chłodnica wodna we wnęce koła
Pakiet ochrony antykradzieżowej
Pakiet wyposażenia lusterek
Samoblokujący mechanizm różnicowy AMG na tylnej osi
Sportowy parametryczny układ kierowniczy AMG
Sportowy układ jezdny AMG RIDE CONTROL z regulowanym systemem amortyzacji wraz z regulacją poziomu nadwozia na tylnej osi
System kontroli ciśnienia w oponach
Właściwy dla AMG napęd na wszystkie koła 4MATIC z rozdziałem momentu obrotowego w stosunku 33:67 na rzecz osi tylnej
Wysokowydajny układ hamulcowy AMG z zespolonymi tarczami hamulcowymi z przodu