Typ nadwozia | Kolor auta | Rodzaj silnika | Pojemność silnika | Moc (KM) | Przyśpieszenie 0 – 100 Km/h | Ilość miejsc | Skrzynia biegów | Spalanie (l/100km) miasto/mieszany/trasa |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Coupe |
|
Benzyna | 3,0 | 410 | 4,2 | 4 | Automatyczna | 10,9 / 9,7 / 8,6 |
Cennik:
1 – 4 dni | 5 – 14 dni | 15+ dni | Miesiąc | Kaucja |
---|---|---|---|---|
849 zł | 649 zł | 549 zł | 9500 zł | 4000 zł |
Prezentowany samochód:
Pod maską M2 Competition pracuje rzędowy silnik 6-cylindrowy M TwinPower Turbo o pojemności 3 litrów bazujący na jednostce z M3/M4. Generuje on 410 KM maksymalnej mocy dostępnej w przedziale od 5250 do 7000 obr/min, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 550 Nm. To odpowiednio o 40 KM i 85 Nm więcej niż w poprzedniku. Większa dawka mocy i momentu obrotowego przekładają się na nieco lepsze osiągi. Prędkość 100 km/h w nowym M2 będzie można osiągnąć w 4,4 s, jeśli zmiana biegów będzie odbywała się ręcznie, a w wariancie z automatem wynik ten może być o 0,2 s lepszy. W obu przypadkach są to rezultaty o 0,1 s lepsze niż w poprzedniej odmianie M2.
Warte podkreślenia w wyposażeniu BMW M2 są następujące dodatki:
Przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne, klimatyzacja automatyczna, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i tyłu, regulator prędkości z funkcją hamowania, elektryczna regulacja foteli przednich z pamięcią ustawień fotela kierowcy, sportowe fotele przednie, ogrzewanie foteli przednich, zestaw głośnikowy HiFi, system nawigacyjny Professional, sportowy układ hamulcowy M, systemy asystujące kierowcy.