Typ nadwozia | Kolor auta | Rodzaj silnika | Pojemność silnika | Moc (KM) | Przyśpieszenie 0 – 100 Km/h | Ilość miejsc | Skrzynia biegów | Spalanie (l/100km) miasto/mieszany/trasa |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kombi | Czarny | Diesel | 1,6 | 115 | 12,3 | 5 | Automatyczna | 5,7 / 5,0 / 4,5 |
Dostępne kolory:
Prezentowany samochód:
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Peugeot 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
W standardowym wyposażeniu samochodu znajdziemy:
ABS, wspomaganie kierownicy, centralny zamek z pilotem, poduszki powietrzne, el. szyby, radio + CD, tempomat, blokada skrzyni biegów, lakier metallic, alufelgi, el. lusterka, iummobilizer, rozszerzony komputer pokładowy, kontrola trakcji.
Warte podkreślenia w wyposażeniu pojazdu są następujące dodatki:
ESP, parktronik, wielofunkcyjna kierownica, regulacja kierownicy, skórzana kierownica, elektryczny hamulec ręczny, nawigacja GPS, domykanie szyb z pilota, oryginalnie przyciemnione szyby, przednia szyba atermiczna solar, sensor deszczu, sensor zmierzchu, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa klimatronic, podgrzewane lusterka, wsteczne lusterko przyciemniane podczas jazdy nocnej, AIR BAG wraz z kurtynami, schowek na okulary, podłokietnik, szereg praktycznych schowków, klimatyzowany schowek,
mocowanie fotelików samochodowych ISOFIX, nawiewy dla pasażerów z tyłu, dedykowane nagłośnienie, wejście AUX , panoramiczny dach.